♥ 2009

året 2009. bara för att. jag gillar att skriva med enbart små bokstäver ja. långt inlägg.... hm.


januari:
jag var på oasis. (bilder från konserten i gamla datorn *emo*)


februari:
räffade min c00la em0 sofia ♥


mars:
jag köpte umbrella academy och blev beroende.


april:
jag drog ner till laholm och träffade syster japan aka dani för andra gången.
vi var allmänt konstiga och målade på stenar.


maj:
syster tog studenten.



juli:
vi köpte till oss valge som sedan fick heta flapjack, som även älskar vinbär.

jag jobbade i stallet och fotade när småbarnen hade clearround

jag klippte lugg själv, och det ungefär såhär:


augusti:
åkte till dalarna och träffade min broder/fru chucky för första gången.
vi färgade håret, lekte fjortisar och fotade hästar.

jag åkte till london och fick stå modell för en cykel reklam.


september:
jag blev lite väl beroende av avatar...


oktober:
jag och flapjack gick på lydnarskurs på brukshundsklubben.


november:
färgade håret rött.
och köpte en till valpis, popeye.




december:
det blev jul. och nyår spenderades med bästa tina ♥
(och det blev vetenskapligt bevisat att flapjack är mongo)




Postat av: Sofia

SAKNAR DIG DIN FISK.

kom hit i påsk!

2010-12-28 @ 00:39:06
URL: http://ellenlykke.blogspot.com
Postat av: streckgumman

fy va coolt att du såg oasis live :)

2011-01-04 @ 20:40:18
URL: http://streckgumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig? ♥

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0