♥ christmas is over!

Nu är julen över, för mig.
Men jag ska till Larv imorgon och få lite fler saker av far min.
Ska även köpa ett kikål och pvc rör, ska göra ett eget fisheye objektiv c:
Och ja, nu är det bara 4 dagar kvar till Lonodon, och 5 dagar till min födelsedag!
Yay.

Åh, jag hade victory rolls idag (frisyren), sjukt svårt att få till, men jag blev rätt så nöjd för att vara allra första försöket. Tänkte göra victory rolls eller rolled bangs på min födelsedag :3 Om jag orkar stå i hotellet och fixa håret i en timme, får nog öva lite först...


censurerade för erat eget välämående, min min var inte väldigt tilltalande.
(jag och popeye, ena vovven förresten)

Postat av: Nathalie

Hej! Härlig blogg du har. :)

Kram!

2010-12-27 @ 13:21:13
URL: http://evrung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig? ♥

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0