♥ 2010?

Det är väl dags för även mig att göra en sådandär nedrans års resumé av 2010?

Januari
Jag var en rödhårig liten tönt

Februari
Färgade håret svart, skaffade extensions, gick på Horseshow med syster

Mars
Jag och Karin ritade fina gubbar på lektionerna

April
Broder Chucky kom hit och vi träffades för andra(?) gången

Maj
Jag städade mitt rum

Juni
Det var skolavslutning och fars båda tikar fick valpar

Juli
Jag avfärgade håret

Augusti
Jag åkte till Dalarna och tog med mig Broder Chucky hem igen, och vi var snygga som vanligt

Oktober
Jag gjorde egen bokeh

Septemper
Köpte Björn-Johan

November
Tina kom hit och vi snodde Mcr reklam affischer i Brunnsparken
Hoppade även av gymnasiet för att söka till en annan linje nästa år

December
Det blev jul, jag åkte till London, firade min födelsedag där, ringde in 2011 i Westminster (Big Ben) med maaassor av människor, jag var smexxig när jag åt mackor.


Postat av: Sara

butabis är alltid snygga ju 8D eller? 8D

2011-01-03 @ 14:34:13
URL: http://glorioussound.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig? ♥

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0