♥ Phar Lap i all ära

Kom precis på att lilla löjtnant hästen ser precis (nästan) ut som Phar Lap. Så nu kan vi låtsas att jag har en Phar Lap tröja?!
Förövrigt drar jag och mor och kollar på någon lägenhet idag.
Jag är väldigt uttråkad för tillfället och hundarna och burrburr katten sover. Känner mig lite ignorerad. Jag är hungrig funderar på att göra nudlar med ost = himmelskt gott.

Ett urval av det jag roffade åt mig i London.
Jeans - Topshop £40
Snel hest tröja - Criminal Damage £10
Baseball jacka - Criminal Damage £60
Gummi häst med böjbara ben (var tvungen!!) - Old Spitafields Market £3

Utöver detta tog jag även detta med mig hem:
Bruna jeans
Clockwork Orange tröja
4 par strumpbyxor
Snel hest brosch
1 wb sjömansklänning
Svalor (i form av örhängen)
Och ett halsband med svalor
Ett par converse
En anka
Världens finaste plånbok
Whistlejacket tavla
Whistlejacket bokmärke
hum... nu orkar jag inte anstränga min hjärna mer.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig? ♥

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0